Mijn advies over het doen van radiatorconversie op een stokje

radiator conversie

Mijn advies over het doen van radiatorconversie op een stokje

Mijn radiatorombouw kwam tot stilstand nadat ik me realiseerde dat de gasfles die ik probeerde te gebruiken oud was en in feite had ik 0 likes gekregen op de regelklep van de verwarming die de gasstroom van de radiator regelt. De klep zelf is een heel eenvoudig ding, maar als je niet weet wat je doet, moet je echt oppassen, want het is gemakkelijk om dingen hier te verknoeien. Het probleem was dat de regelklep van de verwarming niet grondig was getest, dus om er zeker van te zijn dat hij goed werkte, moest ik de motor opsturen voor een grondige controle. Uit de controle bleek dat het motorvermogen laag was, de druk laag en het koelvloeistofpeil laag.

Vanaf dit punt wist ik dat het ombouwen van de radiator geen eenvoudige klus zou zijn en om mezelf veel tijd en geld te besparen, ging ik op zoek naar andere manieren om mijn probleem op te lossen. Tegen het einde van de week was ik erin geslaagd om het volgende reparatieplan samen te stellen:

Dus, als iemand zich afvraagt hoe ik van 0 likes op mijn radiatorconversie op het forum ben gegaan om de onderdelen daadwerkelijk te bouwen en in elkaar te zetten Radiatorombouw op maat. Ik maakte gewoon aantekeningen, las enkele goede blogs van anderen door en implementeerde de tips. Het resultaat was dat mijn auto nu als nieuw rijdt, ook al heb ik de motor al tijden niet meer aangeraakt. Dit laat alleen maar zien dat uw plaatselijke garage/monteur soms niet de vaardigheden/kennis heeft om het werk goed te doen, vooral als ze gewend zijn om zoiets te doen.

Klik hier voor meer informatie: Radiatorombouw op maat